Klients var pieprasīt preces atgriešanu 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas.
Pēc 14 dienu perioda, preci nav iespējams atgriezt. Jūsu pienākums ir pārliecināties vai iegādātā detaļa ir pareiza, neatkarīgi kad plānojat to izmantot.
Carparts.lv pārdod tikai jaunas detaļas, kas nozīmē, ka tādā pašā stāvoklī tās ir arī jāatgriež.
Carparts.lv pieņem atpakaļ tikai tīrus un neizmantotus produktus, kas tiek atgriezti kopā ar oriģinālo produkta kastīti vai plastikāta maisiņu (uz kura redzams preces numurs). Neaplīmējiet un neveiciet nekādas piezīmes uz produkta oriģinālā iepakojuma, plastmasas maisiņa vai paša produkta.
Ja precei tiek konstatētas jebkādas lietošanas pazīmes, kas ietekmē tās stāvokli, atgriešanas iespēja tiek noraidīta. Tas attiecās arī uz gadījumiem, kad klients pievieno piezīmi, ka detaļa tika uzstādīta, lai pārliecinātos par tās saderību. Šādos gadījumos prece var tik atgriezta klientam, vai pēc abpusējas vienošanās, tikt iznīcināta.
Pēc tam, kad visa nepieciešamā informācija ir norādīta un atgriešanas forma iesniegta, ja vēlaties preci mums nosūtīt ar pakomāta palīdzību, sazinieties ar mums, zvanot uz tālruņa numuru +371 27049119 vai arī rakstot uz e-pasta adresi info@carparts.lv, lai saņemtu preču atgriešanas uzlīmi, kas būs jāizmanto, nosūtot preci atpakaļ ar pakomātu.
Preci ir iespējams atgriezt arī ierodoties Carparts.lv birojā Bauskas iela 4B-6, Rīga, LV-1004.
Garantijas gadījumos, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmākos norādījumus.
Atgriežot preci, pārliecinaties vai produkts ir savā oriģinālajā iepakojumā. Pārliecinaties vai sūtījuma iepakojums ir atbilstošs preces izmēriem un svaram, tajā ir pievienoti papildus amortizējoši materiāli, piemēram saburzīta avīze vai burbuļplēve, kas var stabilizēt un pasargāt preci. Gadījumā, ja oriģinālais iepakojums ir bojāts, prece var tikt iesaiņota ar aizsargpapīru vai iesainošanai paredzēto plēvi.